Thursday, December 31, 2015

Mau mau di 2016

2015 su mo berakhir su. Sa pu mau-mau banyak sekali la. Hanya saja semua belum tercapai. Sebagian ada sudah dan trims banyak buat Tuhan yang su kasih jalan. Bapa, mama dong yang siang malam doa terus kasih sa dengan sa pu kakak ade dong. Memang betul kalo orang bilang, kita pu bapa mama pu doa tu yang bawa kita ke mana-mana. Bajalan kiri kanan.

 Kejadian-kejadian di 2015 ini banyak, ada banyak rasa, banyak akal ju. Mulai start dari Jakarta trus ke Jogja, trus pulang rumah satu minggu sa deng sekarang tinggal sementara jadi warga Bandung. Sa mo cepat pulang sudah, mo jadi warga Nagekeo, mo menikah, mo  bangun keluarga #eh. Calon ti tau di mana, su omong keluarga. Biar sudah, hanya Tuhan yang tau. Tuhan belum kasih ketemu, hahaha.

Iya, masih menulis diary ;D
Sa pu resolusi tahun ini, mo jadi lebih bahagia. Banyak mati aha momentnya sa punya ini tahun. E banyak mati yang sa su tahu dari dulu tapi sa baru mengerti tu sekarang-sekarang. Tau dan mengerti tuh  memang dua hal yang jelas beda. Di 2016, semoga sa dikasih kesempatan e, pigi jalan-jalan, pi praktek sa pu bahasa Inggris yang masih setengah-setengah ini. Ikut konferensi ko, workshop ko, apa la yang penting tambah stempel satu di paspor.

Bae su. Sa doakan semoga banyak hal yang lebih bae e, untuk kita semua.

#Maafkan jika tidak menggunakan bahasa Indonesia yang baik dan benar. Posting edisi iseng dan merindu rumah.

#LogatTimur campuran

3 comments:

  1. Semoga resolusinya tercapai, ya. Selamat tahun baru 2016 :)

    ReplyDelete
  2. wahhh baru tau ada logat ini
    New thing to read.
    Fun ^^

    ReplyDelete

Terima kasih sudah dibaca,semoga bermanfaat. Silakan menuliskan komentar Anda. Terima Kasih